فقط 10 درصد عملکرد کلیه به این معناست چه برای بیماران CKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فقط 10 درصد عملکرد کلیه betyder آنچه که برای بیماری مزمن کلیوی بیماران (CKD)؟ این یک موضوع موضوع optaget بسیاری از مردم، بیمار سام و اعضای خانواده گناه و یا دوستان است.

10 درصد عملکرد کلیه betyder استروژن کلیوی بیمار آسیب دیده بسیار جدی هستند، فقط سمت چپ 10٪ از آن را کان normalt وجود دارد. Ifølge تشخیص، آن را به مرحله 5 CKD nemlig پایان مرحله بیماری کلیوی است. در این مرحله، بیماران دارای خطر جانی برای هر ساعت. اگر د کان درمان مناسب می کنید، د کان دیگر زندگی نمی کنند. بنابراین بیمار، مهم ترین چیزی که در این کنترل استروژن دوره بیماری و نه اجازه دهید آن را بدتر می رود، پس از آن شانس دو زنده ماندن وجود دارد.

برای مرحله 5 بیماران CKD، آن را بسیار سخت forbedre عملکرد کلیه گناه. معمولا، آنها دو دریافت دیالیز یا پیوند کلیه دو گناه را طولانی طول عمر. اما botheration از DEM دارای عوارض جانبی بسیاری، د کان این بیماری را از ریشه آن را درمان نیست. برای سام بیمار تحت دیالیز، عملکرد سینا کلیه از دست داده در آخرین کل و theyhave دو در دیالیز برای بقیه عمر سینا بستگی دارد. همانطور که برای سام بیمار پیوند دریافت کرده، سینا کان جدید کلیوی می رود به شکست دوباره، پس از آن، آنها نیاز به یکی دیگر صبر کنید.

بنابراین به عنوان یک بیمار با تنها 10 درصد عملکرد کلیه به دنبال دیگر درمان های جایگزین سام عوارض جانبی ندارد بسیاری از و می تواند توابع سینا کلیوی در برخی visse را بهبود بخشد. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی effektiv یخ درمانی توسط کارشناسان ما را اختراع کرد. با کمک از این درمان، بیماران بیشتر و بیشتر کان با این بیماری زندگی می کنند.

اگر شما هر گونه مشکلات در مورد CKD، کان چت با پزشکان آنلاین ما و یا پیام های ترک به ما. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

فقط 10 درصد عملکرد کلیه به این معناست چه برای بیماران CKD 





:: برچسب‌ها: CKD، 10 درصد عملکرد کلیه، فقط 10 درصد عملکرد کلیه به این معناست چه برای بیماران CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: